Sint-Michielsgestel

5271 GC Sint-Michielsgestel.

Tel 073 - 6802970

E-mail: sint-michielsgestel@huis73.nl
Whatsapp: 06 156 66 324 (Op werkdagen tussen 9:00 en 17:00).

Maandag t/m vrijdag van 13.00 - 17.00 uur

Voor sluitingsdagen 2024 kijk hier

Tijdens de openingstijden van De Meander kan je tussen 9.00-18.00 uur gebruik maken van de zelfservice*. Bij avondactiviteiten kan dat tot 22.00 uur.
NB: Indien de voordeur gesloten is kunnen bezoekers van de bibliotheek tijdens openingsuren gebruik maken van ingang 2 of 3 (aan de achterkant).

Let op: Wegens activiteiten in de hal van Meander is de bibliotheek gesloten op donderdag 25 en vrijdag 26 april.

Mijn bibliotheek

Inloggen

Naar de agenda

Fotowedstrijd "Hoe lees jij?"

De Meanderbestaat 5 jaar. Huisgenoten Huis73 en Fotokring Sint-Michielsgestel vieren dit jubileum met een heuse fotowedstrijd. Van 2 april tot en met 12 mei 2024 kun je je digitale foto opsturen en meedingen naar leuke prijzen. Jongeren kunnen ook meedoen met een van de workshops.

Doe mee

Boekenweek: Bij ons in de familie

Dit jaar staat familie centraal in de Boekenweek. Familie vormt zowel in de Nederlandse als wereldliteratuur een bron van inspiratie.  Bij Huis73 kan je boeiende avonden beleven met onze gasten op het Literair Podium, namelijk Roxane van Iperen en Adriaan van Dis.

Lees meer over de Boekenweek en onze gasten

Verhaaltjestijd 2+

Wat is er fijner dan wegdromen bij een mooi voorleesverhaal? Kom op woensdagochtend om de week weer met je peuter of kleuter naar het voorlezen. Het is altijd een feestje! Ouders, opa's/oma's, oppas en kinderdagverblijven zijn ook van harte welkom.

Kom je ook?

Beter worden in taal of werken met de computer?

Iedere maandag tussen 10.00 en 12.00 uur ben je welkom op ons Taalhuis spreekuur met je vraag over taal of werken met de computer, tablet of telefoon. De cursus Klik&Tik maakt je wegwijs op de computer en kan je volgen in Sint-Michielsgestel op vrijdagmorgen en in Gemonde op donderdag.

Informeer in de bibliotheek of kijk in de agenda

Wim DanieĢˆls Familie

Bespreking van allerlei facetten van het familieleven.

Bekijk dit boek